Listen..

Thursday, September 18, 2008

School Matter..

Salam..

Rase nak post je..
Maklumlah, ade dah org komen kate kat aku..
"satu post baru?"kate org tu..
So, aku post lagi biar jadi dua..

Trial..

6A - keputusan trial aku setakat ni..
1A utk subjek BI dan Math..
2A utk subjek BM, BA, PQS dan EST..
3B utk subjek PSI..
4B utk subjek Fizik..
7D utk subjek Add Math..

Gemilang ke?

X sangka, sekoman koman aku pun kene kem permata gemilang..
Aku ni bukanlah permata.. ok, mungkin tapi gemilang?
Nak suke je rase..
Hahahahahaha..
Tapi, alhamdulillah dah, dpt join..
Sabtu ni, the first agenda akan bermula..
Ade sesi motivasi bersama Mr. Tahar..
Nak gi ke x ?

Ikat minda..

Klinik ikat minda(name sebenarnye program tu dah x ingat) berlangsung hari isnin lepas..
Aku dgr dgn penuh bersemangat..
Semangat nak tido? x lah..
Semangat mendengar dgn penuh teliti..
'sensor' kat dlm hati ni kite kene gerakkan..
Kalau En. Honda, Jackie Chan, mahupun Fatin Umairah boleh gerakkan diorang punya 'sensor', aku pun boleh..
Ape? 'sensor' tu ape?
Nak kate camne ek?
Ntah la, lebih kurang je mcm......

Sekian dulu..
Tangan dah penat..
Adios.. Wassalam..

5 comments:

didi said...

6A dah..??
congrats... =]

syahir said...

6A je..
x la bijok mcm miss yana..
stakat ni laa..

Farah Zoey said...

syahir..
congrats2!!..
6A dh syahir..
tinggal 3 lagi utk mencapai target anda!!

ikat minda??
erk..
bukan jentik minda ke??
huhu..
form 3 punye jentik minda..

syahir said...

6A je la nampaknye..
huhu..
thanx..
mcm x trcapai..

tu la..
dah kabo dah x ingat name sbnar program tu..
jentik ek?
ok2

didi said...

uiks,,,
mane dew..??
kiter ney xde ar sebijak org tuh..