Listen..

Monday, September 22, 2008

Life, life, life....

Salam..
Agak mengantuk hari ini..

Trial lagi..

Dah dapat keputusan muktamad..
Lanjutan dari post aku sebelum ni, bertajuk School Matter..
Subpostnye, Trial..

1A - BI, Math dan Sejarah..
2A - BM, BAT, PQS, EST dan Chemistry..
3B - PSI..
4B - Physics..
6C - Biology..
7D - Add Math..

Konklusinye, 8A, 2B, 1C, 1D..
Dah jelas2 aku kene usaha Add Math plop..
Adoiii....

Teka teki..

Masih lagi belum menjadi satu kepastian sama ade aku akan berpindah ke x lepas SPM nanti..
Mcm2 hal skarang ni yg berlaku..
Ntah la, urusan org tua..
Malas aku nak campur tapi kene gop tau..
Arghhh!!!

Raye????

Sedar x sedar, kita dah di zon ketiga Ramadhan..
Maknanye, dah ade beberapa hari saje lagi utk beraya..
Raya tahun ni mungkin x semeriah dulu..
Raya ketiga dah balik rumah..
Dan aku akan bertolak balik ke kampung pada 26hb nanti, insya-Allah..

Sekian untuk kali ni..
Wassalam..

No comments: