Listen..

Sunday, September 21, 2008

Ditag!!!!!

Budak yg bernama Aliyana itu sungguh suke mngetag org..
Aku la jadi mangsa dia..

Rules:
* Link to your tagger and post these rules on your blog.
* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

1. suke surf the net..
***bleh dikatekan stiap hari la, walaupun skejap..

2. suke pink..
***x caye ke? bkan warna kegemaran tapi mmg pink aku suke..

3. suke amik gambor..
***amik gambor org laa, bkan diamik gambor..

4. suke brgurau..
***once in a blue moon je aku siyes..

5. suke makan..
***badan x naik2 tapi bab makanan cerewet sket..

6. suke dgr lagu..
***yep, suke sgt..

7. x suke mmbaca..
***hanya bila perlu je, utk exam ke..

Aku x banyak kawan nak ditag..
4 org jadi la, kan?

1. farah..
2. fatin..
3. farnad..
4. fuad..

2 comments:

didi said...

haha ~~
padan muka kena tagged..!!!
huhu..
owg xsuke kaler pink..
dier lak suke.. =[

:: Zahratu Billaurah :: said...

tgk,org laki pun suke pink
xyah lah suke sgt,suke sikit2 je
BBB,sila tag saya...