Listen..

Friday, November 14, 2008

Last Post.. maybe?

Salam..

Lame betul x menulis di blog ini..
Maklumlah, sibuk sikit sejak akhir2 ni..

By the way, aku baru je selesai mendapat 4A(kononnye laa..)
BM, BI, SJ dan Math Mode..
Ade 8 subjek lagi sekarang ni, dlm misi mendapat 12A..
Ye, 12A..
Dan ade 8 hari periksa lagi yg perlu dilalui..
Lamenye..

Semalam last day sekolah..
Tapi aku x la..
Selase ni, kene gi lagi ke sekolah utk periksa seterusnya..
Tapi aku tgk suasana last day ni mcm x best je..
Atau aku tgk di sudut yg berbeza kot..
Hari last yg best tu, kalau boleh datang la ke sekolah..
Ini x, mentang2 last day x gi..
Ade ke patut?

Dan aku dah dgr mcm2 cerita ttg budk2 sekolah yg bakal berbaju lain tahun depan..
Tahniah utk korang semua..
Harap2 x hanyut dek baju berwarna biru, kuning dan pink itu..

Aku tertekan dan berfikir..
Bagaimana nak online lepas SPM?
Kerana perpindahan ke Perak sgt pasti dan x mungkin akan ditunda lagi..
Maka rinduku kpd sekolah akan jadi semakin tebal..
Oh, tidak..
Harap2 ade line internet yg membolehkan aku online di sana nanti..

Banyak berceloteh dah ni..
Lain kali la pulak ye?

Wassalam..

6 comments:

didi said...

waaa...
jgn la blog ni terkubur begitu sj...
rajin2 ar on9 walaupown da pindah..
huhu =[

btw,,taon dpn da xde pink..
ganti ungu lak.. ~~
kalo ganti ijau lg bgs.. =]

aLia said...

btul ke yana? best ngat,,,ungu lawa!!

oh syahir...jgn x online..huk3...
cuba la online gane2 pon neh..
oh ye, bukan 4A la...4 1a....go go spm syahir!!! yeahh...=)

didi said...

btol alia.. =]

frhnad said...

ye ah, tukar kale ungu.. sy kene la beli baju baru.. pdhl baru thn ni beli.. adesss

Farah Zoey said...

syahir..sudah,sudah..jgn sebut lg..
sedih,sedih,sedih..msg penawar duka!

syahir said...

alah, korang semua ni..
insyaAllah, kalau boleh online, online r..
ye? ye? ye?

kesian cik farah nadzirah kite..
mintak pampasan laa..
huhu..